ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

تندروان: مسئولان باشگاه ارومیه به‌دنبال رفع تحریم ها هستند|متأسفانه فرصت ریکاوری نداریم

  • کد خبر: ۹۸۳۱۳
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تندروان: مسئولان باشگاه ارومیه به‌دنبال رفع تحریم ها هستند|متأسفانه فرصت ریکاوری نداریم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه می گوید: اگر جام باشگاه های آسیا برایم اهمیتی داشت در تیم قبلی ام می ماندم!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شهرداری ارومیه برنده جدال شهرداری‌ها در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال شد و پاس گرگان نیز در بازی خانگی برد دور رفت را تکرار کرد.
شاگردان محمدرضا تندروان که از ابتدای دور برگشت با بدشانسی‌های متوالی روبه‌رو شدند، بعد از تحمل ۷ شکست تا پایان هفته بیست‌ودوم، در جدال شهرداری‌ها، در سه ست متوالی و کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۶ بر ۲۴ مقابل همتای خود در شهرداری گنبد به سومین پیروزی خود در دور برگشت، دست یافتند.
شهرداری ارومیه با این برد، چهاردهمین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن گرفت و صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شد.
محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهرداریارومیه پس از این دیدار گفت: بازی در گنبد همیشه سخت است به ویژه اینکه تیم میزبان به پیروزی نیاز داشت. من در این بازی به چند بازیکن استراحت دادم و از ترکیب جدیدی استفاده کردم. بازیکنان ما تاکتیکی و منظم بازی کرده و بازی انتحاری تیم گنبد را خنثی کردند. همه بازیکنان ما هم‌قسم شده بودند که عملکرد باکیفیتی داشته باشند و برنده شوند. ما با تمرکز کامل به هدف خود رسیدیم.
تندروان در مورد نتایج پرنوسان تیم شهرداری اورمیه نیز گفت: همه تیم‌ها با مصدومیت بازیکنان درگیر هستند، اما این قضیه در تیم ما متفاوت است. من در نیم‌فصل دوم، همه بازیکنان خود را در اختیار نداشتم و گاهی پیش آمد که به جای چهار بازیکن سرعتی، فقط یک سرعتی مصدوم در اختیار داشتم. در مقطعی، عادل غلامی، سرلک، مصطفی‌وند، صابر کاظمی، رحمان داودی و علی بهبودی در لیست مصدومان ما بودند. ما در هر ۱۰ بازی دور برگشت، درگیر مصدومیت‌ها بودیم. ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم تلاش کردم به صابر کاظمی و علی بهبودی که مسابقات زیادی را پشت سرگذاشته بودند، استراحت بیشتری بدهم، اما نه تنها این طور نشد، بلکه تحت فشار بیشتری قرار گرفتند. همه این عوامل سبب شد تا کیفیت تیم ما اُفت کند که به نظرم کاملاً طبیعی است. متأسفانه فرصت ریکاوری نداریم و خروج از این وضعیت هم ساده نیست.
تندروان در مورد اینکه شهرداری اورمیه حتی اگر قهرمان لیگ برتر هم شود، نمی‌تواند در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند، گفت: مدیران باشگاه به دنبال پرداخت بدهی خود و رفع تحریم‌های فدراسیون جهانی هستند. اطلاع بیشتری در این مورد ندارم. در این شرایط، هدف همه ما، کسب عنوان قهرمانی لیگ است و حضور در جام باشگاه‌های آسیا در مقطع فعلی مطرح نیست. برای من هم اگر حضور در جام باشگاه‌های آسیا اهمیت داشت در تیم قبلی خود می‌ماندم، اما برنامه و ساختار برای من اهمیت بیشتری داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->